31 Mart 2011 Perşembe
Ortak Rüya
Annemle babam şehir dışındaydı. Anneannem de ben evde tek kalmayayım diye benle kalıyordu. Başımıza böyle komik bir şey geleceğini bilseydik en azından önlemimizi alırdık değil mi? Her zamanki gibi vaktimi internette doldurup, geç saatte yattım. Anneannem benden önce yatmıştı tabii. Benim rüyalarım çok ilginçtir. Yine her zamanki gibi rüyam başlamıştı. Rüyamda yatağımda böcek vs. vardı. (Nasılmış rüyam?) O korkuyla fırladım yataktan; ama nasıl fırladığımı tahmin edemezsiniz. Hâlâ rüyanın etkisindeydim. O heyecanla üstümdekini çıkarıp, koridora doğru topukladım. Yatağa dönüp de bakan yok. Nereye gideceğimi bilmeden koşarken, birden anneannemin sesini duydum. “Nihat kapıyı açma, geldiler.” diyordu. Ben rüyamın etkisinden mi çıkayım, yoksa hâlâ rüyada olduğumu mu sanayım bilemedim. Anneannemin kaldığı odanın biraz ilerisinde olan biteni anlamaya çalışıyordum. Hâlâ ne olduğunu anlayamadan, üstümden çıkardığıma bakarak anneannemin dediklerini dinledim. “Kapıya dayandılar oğlum, açma.” Bir de ya gerçek falansa, uykumdan kapının sesiyle uyanmışsam? O zaman ne olacaktı? Bu sefer daha bir telaşlandım. Rüyamda korktuğuma mı yanayım yoksa hâlâ cenderenin içinde olduğuma mı bilemedim. Anneannemin yanına gittiğimde o da yeni farkına varmıştı ‘ortak’ rüya gördüğümüzün. Anlatmaya başladı. Rüyasında 'kötü' adamlar kapımıza dayanıp, kapımızı çalarken kendisi uyanmış, “Oh, rüyaymış.” demesine fırsat vermeden karşısındaki koridordan ben elimde pijamamla kapıya doğru can havliyle koşarken rüyayla gerçek arasında kalıp, haliyle bana kapıyı açmayayım diye bağırmış. Böyle ilginç anılarım da vardır.
Gönderen Nihatesoglu zaman: 02:31
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)


0 yorum:
Yorum Gönder