31 Ağustos 2010 Salı

Çarpışan Arabalar ve Yaşlı Teyzeler

Şimdiye kadar sayısız lunaparka gittim. Her seferinde çarpışan arabalara binmekten nefret ederim; ama her bindikten sonra da mutlu çıkarım! Bunun nedeni nedir? Boşverin siz sormayın. Ben buldum. Çarpışan arabalar ünitesinde değişik bir aura var. Bunu hala kimseler çözememiş. Çarpışan arabalar bir nevi insanın içindeki hırsı dışarıya yansıtması için birebir yöntem bence. Eğer mahallenin etrafında konuşlanmış bir lunaparka gitmişseniz büyük ihtimal yaşlı teyzeler de orda olacaktır. E ne yapsın kadıncağızlar. Bir tek binebildikleri ünite o. O yüzden de çarpmak için etrafı öyle bir tararlar ki. Yani biraz daha devam etse kalkıp kafana bir şeyler fırlatacak! O ne hırs, o ne şiddet... Dediğim gibi eğer mahalle etrafındaysanız kaçış yok. Ya binmezsin ya da maruz kalırsın. Bindiğinizde şu tip cümleleri duymanız çok normal. "Bacım hızlı ol!" "Bak bak şu taraftaki kırmızılı çocuk var ya, hadi ona çarp." Hızlı sür kızım hızlı!" "Beceriksiz! Yakalayamadın!"... Bunlar çok normal replikler, duyunca benimseyin. Şimdi yazının başında dediğim mutlu olarak ayrılma psikolojisine dönelim. Yaşlı teyzeleri ekarte edelim şimdi. (Onlarsız bir çarpışan araba serüveni düşünemiyorum; ama neyse.) Dikkat ederseniz çarpışan arabalarda süre bitince dağılan kişiler genellikle gülümserler. Çok ilginçtir ki çarparken değişik bir kaynaşma oluverir karşıdakiyle. Gülücükler saçılır, gözler kırpılır, bağırılır, çağırılır vs. Yani ordan çıktığınızda artık arkadaşsınızdır. Şöyle bir tur atabilirsiniz, bir şeyler içmeye gidebilirsiniz, hadi bir de şuna binelim diyebilirsiniz... Hatta ilerde çocuğunuz nerde tanışıp, evlendiğinizi sorsa "Çarpışan arabalarda tanıştık biz evladım." diyebilecek kademeye bile gelebilirsiniz. Hatta ciddi ciddi düşünüyorum da televizyonlardaki izdivaç programları buralarda çekilebilir bence. Stüdyo sıkmıştır izleyenleri. Kimden elektrik alıyosan çarp gitsin!  Daha sonrasında da bir şeyler içersiniz. Bu proje olarak sunulmalı bence. Çok katılan olur; hatta reyting rekorları kırar(!) Kesinlikle burda bu tip vakaların mümkünatı var. Duyunca şaşırmam. Bence siz de şaşırmayın. Ah Çarpışan Arabalar...

0 yorum: